Hallo allemaal, ik heb een Renault Clio 1.2 16 kleppen met airconditioning, uit 2001 en hij werkte perfect, maar op een dag werd hij te heet of iets warmer dan normaal en ik vond dat vreemd, en omdat het waterpeil laag was, dacht ik dat er geen water meer in zat en dat er lucht bij kon komen, dus ik heb de handleiding van de Renault Clio erop nageslagen, toen heb ik hem ontlucht en het was de ventilator, maar na een tijdje bleef hij warm worden en ik dacht dat het een lek kon zijn en dat hij water verloor en dat dat de reden was dat hij heet werd, maar op een dag werd hij te heet en ik keek naar het waterpeil en het stond op het juiste niveau, dus ik denk dat het probleem mijn ventilator is die niet start, ik heb de motor laten draaien totdat de auto voldoende temperatuur had bereikt en hij reed niet eens, ik heb geen idee hoe ik bij de thermostaat moet komen, want ik denk dat die de boosdoener is dat hij niet start, als iemand me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen, ik geef ze nu al een paar dagen beurten en ik weet niet waar om te beginnen.