Zoek MDM

Bulletin

Klepafstelling op een Nissan B11-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7716 door handmatig-mechanisch
Kleppen afstellen op een Nissan B11-motor. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een klep in mijn auto die een kloppend geluid maakt, en ik zou graag willen weten of iemand de juiste klepspeling voor deze motor kent of waar ik deze informatie kan vinden.
Alvast bedankt
.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7717 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: Klepafstelling op een Nissan B11-motor
Het chassis is een B11, maar is het een diesel- of benzinemotor? Wat is de cilinderinhoud en de motorcode?
Geef ons meer informatie, dan proberen we je te helpen.
Hij heeft geen hydraulische klepstoters!
Groeten uit Tenerife.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7718 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: Klepafstelling op een Nissan B11-motor
Ik ben het met Izquierdo eens, geef ons meer details: bouwjaar van de auto, brandstofsoort, of er klepafstelling is, of er hefbomen of tuimelaars aanwezig zijn, enz.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7719 door handmatig-mechanisch
Sorry jongens, maar ik heb niet veel verstand van autotechniek in het algemeen, hoewel ik het graag wil leren. De informatie die ik heb over de auto is dat het een Nissan Sunny 1.5 DX uit 1991 is. Uit mijn onderzoek blijkt dat hij in Mexico tot 1989 of 1990 als Tsuru werd verkocht. De motor heeft een eenvoudige mechaniek zonder elektronische brandstofinjectie, dus ik neem aan dat hij maar twee kleppen per cilinder heeft. Ik hoop dat deze informatie nuttig is en ik waardeer jullie hulp enorm.
Groeten uit Puerto Varas, Chili
.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7720 door handmatig-mechanisch
Hallo! Op de motorkap zit een identificatieplaatje met het model, het motortype, de kleurcode en informatie over andere onderdelen. Kijk bij "motortype"; dat is het type motor dat in uw auto zit. U kunt het ook vinden op uw kentekenbewijs; het motornummer kan ook een indicatie geven van het motortype.