Zoek MDM

Bulletin

Klepafstelling op een Nissan B11-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7716 door handmatig-mechanisch
Ik heb problemen met een klep in mijn auto die bonkt, en ik heb iemand nodig die weet wat de klepafstelling is voor deze motor of waar ik deze informatie kan downloaden.
Alvast bedankt,
Jalta.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7717 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: Klepafstelling op een Nissan B11-motor
HET CHASSIS IS EEN B11-MOTOR, MAAR EEN DIESEL- OF BENZINEMOTOR, CILINDERINHOUD EN MOTORCODE
. GEEF ONS MEER INFORMATIE EN WE ZULLEN PROBEREN U TE HELPEN.
ER ZIJN GEEN HYDRAULISCHE TAPPERS! GROETEN UIT
TENERIFE.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7718 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: Klepafstelling op een Nissan B11-motor
Ik ben het eens met Izquierdo. Geef meer informatie over het bouwjaar van de auto, de brandstof die hij verbruikt, of er klepstelen of tuimelaars zijn, enz.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7719 door handmatig-mechanisch
Sorry, meesters, maar ik heb niet veel verstand van mechanica in het algemeen, maar ik wil het graag leren. De gegevens die ik over de auto heb, zijn van een Nissan Sunny 1.5 DX uit 1991. Naar wat ik in Mexico heb gevonden, werd hij tot 1989 of 1990 onder de naam Tsuro verkocht. Bovendien heeft de motor basismechanica zonder elektronische injectie, dus ik neem aan dat hij slechts twee kleppen per cilinder heeft. Ik hoop dat deze informatie helpt, en ik dank u alvast hartelijk voor uw hulp.
Groeten uit Pto Varas, Chili,
Jalta.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7720 door handmatig-mechanisch
Hallo! Op de motorkap bevindt zich een identificatieplaatje met het voertuigmodel, motortype, kleurcode en informatie over andere componenten. Controleer het motortype in uw auto of het kentekenbewijs. Het motornummer geeft ook het motortype aan.