Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de voorkant van een Civic uit 1995

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7712 door handmatig-mechanisch
Probleem met de voorkant van een Civic uit 1995 Geplaatst door manual-mecanica
Met vriendelijke groet.

Mijn probleem, "als je het zo mag noemen", is dat ik gedetailleerde informatie nodig heb over het demonteren van de voorkant van een Honda Civic DX uit '95, evenals over het reinigen van de remklauwen, het vervangen van de achterlagers en de vooras. "Zo heet het uiteinde van het voorwiel in mijn land, de Dominicaanse Republiek."

Ik zal u de juiste aanhaalmomenten geven. Bij voorbaat dank.

Hoogachtend,

Marcos Lorenzo.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7715 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de voorkant van een Civic uit 1995
de voorkant heeft niet veel componenten, maar om te beginnen moet je de wielbouten losdraaien en de moer van de vooras, het voertuig optillen en het wiel verwijderen, de asmoer verwijderen, de schokdemper en de stuurkolom losmaken en ten slotte de onderste en bovenste kogelgewrichten als die beide hebben, en als je dan de stuurassen wilt losmaken, nu om de remklauwen schoon te maken, verwijder ze van de twee grote bouten aan de achterkant, maak de slang los die bij de remvloeistof zit en verwijder deze, steek door het gat waar de slang naar binnen gaat een dunne, stompe schroef in en sla deze tegen de zuiger totdat deze eruit komt, maak alles schoon met water en droog het heel goed, bij voorkeur met perslucht, smeer de afdichtingsrubbers en plaats alles terug, de lagers als je de handleiding niet hebt, kun je vastdraaien totdat het wiel blokkeert, draai dan een kwartslag terug en draai dan een achtste slag vast, en dat is alles zorg ervoor dat er geen losse onderdelen zijn Wanneer het wiel geremd is, hangt het koppel af van of het lager recht of schroefvormig is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.