Het beste in deze gevallen is om het voertuig te scannen om eventuele twijfels weg te nemen. Gaat uw controlelampje branden? U hebt al een gevorderd probleem, vertel me, is uw flowmeter of flowmeter een weerstand of een hete draad? In ieder geval kunt u een elektricien vragen om het te meten. Als het is doorgebrand of doorgebrand, zal het een signaal van 0 sturen en zal het voertuig niet starten. Als het wel start, zal het schokkerig en schokkerig zijn. In ieder geval kunt u visueel vaststellen of het is doorgebrand of niet. Als u een goede camera hebt, maak dan een foto en plaats die hier. Als u hem niet kunt uploaden, stuur hem dan per e-mail naar mij en ik zal u vertellen of het is doorgebrand. Als het goed te zien is, nou, als de computer niet is aangesloten, neemt hij een noodsignaal aan en schakelt het controlelampje in, maar als hij is aangesloten, stuurt hij u het signaal. In ieder geval werkt deze sensor hand in hand met de TPS, daarom raad ik allereerst de scanner aan, aangezien ik de waarde van deze reserveonderdelen een beetje verschuldigd ben om de aankoop te garanderen, het is geen slechte aankoop.