Zoek MDM

Bulletin

Help!!! Ik moet de ontstekingsmodule aansluiten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7591 door handmatig-mechanisch
Help!!! Ik moet de ontstekingsmodule aansluiten. Geplaatst door manual-mecanica
Ik zou het op prijs stellen als u mij de polariteit van deze ontstekingsmodule kunt vertellen:

www.ignition-tw.com/detail/203584 ...

Het heeft maar twee "pinnen". De linker is (+) en de rechter is (-)? Wat gebeurt er als ik het verkeerd aansluit?

Ik wil het niet verbranden, dus raadpleeg ik de experts. Ik geef aan dat ik geen multimeter of iets dergelijks heb om metingen te doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7592 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Help!!! Ik moet de ontstekingsmodule aansluiten.
HALLO, ALS U NOG EEN OPMERKING OVER DEZE MODULE NODIG HEEFT. INDIEN DE BESCHRIJVING DIE U GEEFT MET BETREKKING TOT DE POLARITEIT, VERBIND DAN DE POSITIEVE AANSLUITING (+) VAN DE MODULE MET DE POSITIEVE AANSLUITING VAN DE SPOEL EN DE NEGATIEVE AANSLUITING (-) VAN DE MODULE MET DE NEGATIEVE AANSLUITING VAN DE SPOEL. CONTROLEER OF DE ELEKTRISCHE STROOM DE POSITIEVE AANSLUITING VAN DE SPOEL BEREIKT. VEEL SUCCES.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7594 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Help!!! Ik moet de ontstekingsmodule aansluiten.
Hallo, allereerst, dit is geen ontstekingsmodule, maar een inductieve sensor. Als je die verkeerd om plaatst, werkt hij niet, maar hij brandt ook niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7597 door handmatig-mechanisch
Het is de ontstekingsmodule die in de verdeler van een Nissan zit. Er staat alleen niet aangegeven welke connector het is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7598 door handmatig-mechanisch
Ik weet niet welke van de twee aansluitingen op deze module de + aansluiting is; dat wordt niet aangegeven. Wat gebeurt er als ik de polariteit omdraai? Brandt hij door? Is er kortsluiting in de zekeringkast?