Zoek MDM

Bulletin

Auto start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7550 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Auto start niet
Als, zoals je zegt, de compressie en ontsteking in orde zijn, probeer dan de brandstofpomp los te koppelen en af te sluiten. Probeer hem te starten met de carburateur op het juiste niveau en schone, droge bougies. Als hij niet start, zet hem dan een flink stuk in de derde versnelling om te kijken wat er gebeurt. Houd me op de hoogte. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7554 door handmatig-mechanisch
Ik vertel je dat ik gisteren heb geprobeerd hem aan te duwen, maar hij wilde nog steeds niet starten. Ik weet niet wat er anders aan de hand zou kunnen zijn. Ik zou het op prijs stellen als je me wat advies zou kunnen geven over het starten van de motor (geheimen, trucs of andere tips). Bedankt voor je hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7555 door handmatig-mechanisch
Kijk of hij niet start als je hem indrukt, controleer of de compressie goed is en of de kleppen de juiste speling hebben. Het is een heel vreemd geval, maar zonder controle is het moeilijk om tot een acceptabele oplossing te komen. Controleer de timing zorgvuldig, evenals de ontstekingstijdstip. Laat het me weten als je nieuws hebt. Knuffels.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7559 door handmatig-mechanisch
Hoi, kijk, het is zoals Jal zegt. Jouw zaak is ingewikkeld zonder dat je de auto hebt om hem te kunnen inspecteren. Weet je zeker dat er een vonk is en dat die niet afslaat bij de bougiekabels? Als de bougies er nat uitkomen, komt dat doordat er geen explosie is, en dat gebeurt alleen als er onvoldoende lucht is, de compressie laag of helemaal niet aanwezig is, of er een stroomstoring is. Je hebt toch een elektronische choke? Dus het zou kunnen dat de elektronische sproeier niet werkt. De motor start en houdt niet aan? Of slaat hij helemaal niet aan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7567 door handmatig-mechanisch
HALLO, VANUIT JE TESTS GAAT HET GOED. TEST OF DE STROOM DOOR DE BOBINE NIET WORDT ONDERBROKEN BIJ HET STARTEN VAN DE MOTOR. CONTROLEER OF DE UITLAATGASSEN ERUIT KOMEN. IS DIT CORRECT? KIJK NAAR DE LUCHTINLAAT IN DE CARBURATEUR (CARBURATEURONDERKANT). GROETEN