Zoek MDM

Bulletin

VERMOGENSVERLIES ISUZU RODEO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7745 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: VERMOGENSVERLIES ISUZU RODEO
Hallo, ik heb de brandstofpomp en het filter al vervangen, de vervroeging is gekalibreerd en de motor slaat niet meer op. Ze hebben ook een probleem met de opneemspoel ontdekt en verholpen. Ze hebben ook iets in de computer gerepareerd. Na dit alles is de auto veel beter. "Maar" het vermogensprobleem blijft. Ik merk dat de auto op een helling niet meer meegeeft, in de tweede versnelling klimt hij net zo hard als in de derde, dat wil zeggen, hij gaat niet harder dan 48 km/u. Na de motorreparatie, waarbij ze de nokkenas, kleppen, tuimelaars, enz. hebben vervangen, hebben ze de kleppen nog niet geplaatst. Deze week breng ik hem naar de garage om het te laten doen en ik hoop dat dat het is. Ik weet niet wat anders. Kun je iets bedenken?

De compressie is prima, tussen de 120 en 135 in alle cilinders.

Bedankt voor je reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7750 door handmatig-mechanisch
Nog iets wat ik vergat te vermelden: het toerental gaat op en neer.

CV

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7753 door handmatig-mechanisch
Kijk of het toerental varieert bij stationair draaien. Is de stationairregelaar het probleem of is er sprake van een onjuiste luchtinlaat? Als deze onjuiste invoer aanwezig is, is de kans groot dat er problemen zijn met de stroomvoorziening, aangezien de flowmeter een signaal afgeeft dat de exacte hoeveelheid brandstof aangeeft. Als dit gebeurt, is het mengsel arm. Anders is het mengsel te rijk. Als u het voertuig hebt gescand en er geen fouten worden weergegeven, moet u de status van de flowmeter controleren. Om onjuiste luchtinlaten uit te sluiten of zeker te stellen, koppelt u de stationairregelaar los terwijl de auto draait. Als de regelaar niet stopt, moet deze worden gecontroleerd. Kunt u mij vertellen welk type stationairregelaar u hebt, een Magneti Marelli of een Ford?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7888 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik weet niet welke regelaar ik heb. Het laatste wat mijn monteur me vertelde, was dat hij had ontdekt dat de motorventilator zo was aangepast dat de koppeling niet meer werkte. Nu zijn ze op zoek naar een nieuwe ventilator om te vervangen. Hij vertelde me dat deze ventilator, omdat hij direct op de motor is aangesloten, het vermogen aanzienlijk vermindert, en dat dat een van de oorzaken zou kunnen zijn. Wat bedoel je?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7900 door handmatig-mechanisch
Altijd verbonden zijn zorgt wel voor een hoger stroomverbruik van de motor, maar ik denk niet dat dat het probleem is, aangezien al deze voertuigen zouden uitvallen en vermogen zouden verliezen wanneer ze verbonden zijn, en dat is niet logisch. Als je wilt, kun je in plaats van een nieuwe te kopen, een elektrische ventilator installeren en zo het gewicht van de motor met bijna 5 kilo verminderen, maar ik denk niet dat dat het probleem is.