Zoek MDM

Bulletin

HOORN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7512 door handmatig-mechanisch
HORN Uitgegeven door manual-mecanica
HALLO, IK WIL GRAAG ZIEN OF IEMAND MIJ KAN HELPEN! IK HEB EEN CARAVAN UIT 1998 EN DE CLAXON WERKT NIET. ZE ZEGGEN DAT HET DE KLOKVEER IS EN IK WIL GRAAG VAN U VERTELLEN OF HET GEREPAREERD KAN WORDEN EN HOE IK DAT MOET DOEN, OF DAT IK HET MOET KOPEN? DANK U WEL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7514 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HORN
Reparaties zijn over het algemeen mogelijk, maar bij Chryslers zijn ze duur. Als de claxons rechtstreeks op de accu werken (wat betekent dat de accu in goede staat is), kunt u een parallelle aansluiting maken op de bestaande accu. Dat is eenvoudiger en voordeliger. Als u de fabrieksinstellingen wilt herstellen, zijn er vervangende onderdelen verkrijgbaar. Om het beschadigde onderdeel te repareren, moet u het laten controleren door een elektricien. Het lijkt natuurlijk vreemd dat juist dit onderdeel beschadigd zou zijn; dat gebeurt bijna nooit. Er zit meestal een zekering en een stuurrelais in. Controleer deze onderdelen voordat u iets doet. Misschien klopt wat ze u verteld hebben niet en proberen ze u op te lichten. Probeer het gewoon en kijk wat er gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7518 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je antwoord. Wat ik nog vergeten was te vermelden, is dat er een piepje klinkt als ik het stuur helemaal naar de ene of de andere kant draai, maar niet in de normale stand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7593 door handmatig-mechanisch
HALLO, HET HEEFT WAARSCHIJNLIJK SLIJTAGE OP HET ROER. DEMONTEER HET ROER EN REPAREER DE SLIJTAGE MET TINSOLDEERWERK. VEEL SUCCES