Zoek MDM

Bulletin

Auto is zonder benzine komen te zitten en start nu niet meer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7499 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Auto is zonder benzine gevallen en start nu niet meer
Nog iets: de pomp is mechanisch. Het vreemde is dat toen hij zonder benzine kwam te zitten, ik benzine ging kopen, het in de tank en een beetje in de carburateur goot, en hij startte meteen weer normaal. Ik had hem thuis staan, en toen ik weer probeerde weg te gaan, wilde hij helemaal niet meer starten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7501 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Auto is zonder benzine gevallen en start nu niet meer
kijk als het duwen van het voertuig correct loopt, is het niet erg waarschijnlijk dat het de pomp is, als het slecht was zou het niet starten, meer brandstof betekent niet meer druk van dezelfde, de hoeveelheid heeft er niets mee te maken, tenzij de tank vervormd is, waarschijnlijk omdat je de tank hebt gedroogd, al het vuil dat erin zat heeft de carburateur bereikt en een van de sproeiers verstopt of de vlotter vastgelopen of de naald vuil is, is normaal dat dit gebeurt, je kunt het proberen tot het start of het laten schoonmaken, het duurt niet lang en het is relatief goedkoop als je het zelf niet durft, omdat het een dubbele keel is heb je er een die werkt op laag en een andere op hoog, bij het duwen zou het hoe dan ook moeten starten omdat er altijd een beetje brandstof doorheen gaat,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7502 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik heb besloten de tank leeg te maken en grondig schoon te maken, terwijl ik de carburateur naar de garage breng voor een controle. Bedankt voor je hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7509 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, het is het beste wat je kunt doen. Carburateurs zijn ingewikkeld als je er geen ervaring mee hebt, daarom kan ik je niet aanraden om ze zelf te demonteren. Het monteren ervan is erg delicaat. Succes.