Zoek MDM

Bulletin

Ik moet benzine rechtstreeks in de carburateur gieten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7462 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb een probleem, elke keer als ik de auto moet starten, moet ik een dop benzine in de carburateur doen om hem te starten. Mijn auto is een Renault 11 Encore uit 1985. Kunt u mij helpen? :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7463 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Moet ik benzine rechtstreeks in de carburateur gieten?
Uit wat je zegt, zou ik de pomp en de sproeier van de carburateur controleren. Zou het beter zijn om de complete carburateur te doen? Heb je een mechanische of elektrische pomp?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7525 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Moet ik benzine rechtstreeks in de carburateur gieten?
Ik heb een mechanische pomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7534 door handmatig-mechanisch
Kijk eens wat je zegt, jouw probleem is voor mij duidelijk de carburateur, maar als je pomp mechanisch is en je merkt bijvoorbeeld in je leven dat de auto niet krachtig genoeg trekt, moet je de pomp vervangen. Het is niet duur en als je hem nog nooit hebt vervangen, moet dat het grootste probleem zijn. Natuurlijk moet je de carburateur sowieso controleren. Test of de pomp altijd brandstof aanzuigt voordat je hem normaal laat draaien. Koppel met een tankdop de slang die naar de carburateur gaat los van de pomp en vraag iemand om hem te starten. Er zou direct brandstof uit moeten komen. Als het langer duurt dan normaal, vervang hem dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7551 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de antwoorden