Zoek MDM

Bulletin

temperatuur volkswagen doel 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7446 door handmatig-mechanisch
1999 Volkswagen Gol temperatuur Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik heb een vraag aan iedereen die Volkswagen heeft of er verstand van heeft. Ik heb een Gold in mijn werkplaats staan. De temperatuurmeter geeft 120 tot 130 graden aan, maar de auto warmt niet op. De werkelijke temperatuur is 96 graden wanneer de elektromotor is ingeschakeld. Ik heb een nieuwe thermostaat, een nieuwe temperatuurvulvo en een nieuwe vulvo van een kabel die het signaal uitzendt. Hier in Chili is er geen externe klok voor dit model en de klant wil geen aanpassing. Wat adviseert u mij? Weet u wat het probleem is? Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7468 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Volkswagen Gol 1999 temperatuur
Nou, ooit brachten ze me een Fiesta uit 2006 naar de dealer. Ze vervingen de waterpomp, thermostaat, temperatuursensor, ik weet niet wat, en de kop, en dat alles twee keer. Ze hadden de kachel uit deze auto verwijderd, maar toen ze dat deden, verbogen ze een slang vlakbij de sensor die de temperatuur op het dashboard aangeeft, zodat de antivries er langzaam doorheen stroomt en meer temperatuur absorbeert, wat een onjuiste meting oplevert. Als ik de kachel verwijder, maak ik me altijd zorgen over de slangen die altijd antivriescirculatie hebben.

Om een lang verhaal kort te maken: als ze de kachel hebben verwijderd door blinde pluggen te plaatsen, is dat het probleem.

Nou, deze sensor zit in een van de twee buizen die naar het schutbord lopen :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7472 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Volkswagen Gol 1999 temperatuur
Bedankt, Gaudencuio 5 Ik zal ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt.