Zoek MDM

Bulletin

Schokken op Renault CLio Chipie 1.2 60CV 1996

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7262 door handmatig-mechanisch
Schokken op Renault Clio Chipie 1.2 60CV 1996 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault Clio Chipie, die bevalt prima, maar al een tijdje schokt hij bij snelheden tussen de 20 en 80 km/u heel lang, vooral bij lage snelheden. Ik merk ook dat de motor 's ochtends bij het starten als een zonnetje loopt, maar als hij warm is en ik bij een stopbord stilsta, loopt hij heel langzaam en valt hij bijna stil. Ik ben niet zo handig met auto's, maar als u me kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet.
:( :S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21673 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schokken in Renault Clio Chipie 1.2 60CV 1996
HALLO, PROBEER EERST HET LUCHTFILTER TE VERVANGEN. ALS HET HEEL VUIL IS, KAN DAT JOU OVERKOMEN. MIJ IS HET OVERKOMEN. IK HEB HET FILTER VERVANGEN EN HET WAS GEMAAKT. HET WERKT PERFECT. EN ALS HET NOG STEEDS HETZELFDE IS, MOET JE DE BOUGIES CONTROLEREN. IK HOOP DAT IK JE GEHOLPEN HEB.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21726 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schokken in Renault Clio Chipie 1.2 60CV 1996
Het probleem zit waarschijnlijk in de brandstofpomp. Controleer of deze de juiste druk heeft en vervang de filters. Ze kunnen verstopt zijn. Als dat het geval is, controleer dan de injectoren en bougies. B)