Zoek MDM

Bulletin

BMW 320d 136pk kachelprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7211 door handmatig-mechanisch
BMW 320d 136pk kachelprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben nu al gek. Mijn 320 start 's ochtends slecht. Ik heb de kachels gecontroleerd en die zijn in orde. Het probleem is dat het relais er geen stroom naartoe stuurt. Wat zou het kunnen zijn? Als ik dit doe, wordt het relais wel goed warm. Is jou zoiets ook overkomen? Zou het de temperatuursensor kunnen zijn? Ik weet het niet. Ik hoop dat iemand iets weet. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7219 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: BMW 320d 136pk kachelprobleem
Hallo. In principe werken de gloeibougies pas als de temperatuur onder de vier graden Celsius komt. Ik weet niet of dat bij jou het geval is. Zo niet, controleer dan eerst of er geen lucht langs het brandstoffilter ontsnapt. Het is ook mogelijk dat de brandstofvoorpomp niet werkt. Als ik me goed herinner, zit deze bij het 136 pk-model rechts op de tank. Hij zit onder de achterbank. Ik hoop dat dit helpt.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7282 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: BMW 320d 136pk kachelprobleem
Van de brandstoffilterbehuizing tot de injectiepomp lopen twee plastic buizen die schuren en lucht erdoorheen zuigen. Het is het meest haalbaar om het chassis te kennen om de brandstofinstallatie, enz., of de diagnose te zien. Ik hoop dat het rapport je helpt:

B)