Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de centrale ventilatieroosters van de Renault Megane

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7151 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een probleem met een Renault Megane 1.9 130 pk uit 2007.
Als ik de verwarming aanzet, maakt hij een geluid in de middelste ventilatieroosters. Ik weet niet wat de oorzaak is en ik zou graag jullie mening hierover willen weten en hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7156 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met centrale ventilatieroosters van de Renault Megane
Hallo, probeer de perspomp eens te demonteren en de bussen te smeren. Ik weet zeker dat die vol vuil zitten. Verwijder het pollenfilter en vervang het, of gebruik een brander. Ik weet zeker dat het probleem dan is opgelost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7169 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met centrale ventilatieroosters van de Renault Megane
Hoi maat, bedankt. Ik heb een klein probleempje met de beluchter. Wat bedoel je met de binnenkant van de beluchter demonteren? En waar zit het pollenfilter? Nogmaals bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7192 door handmatig-mechanisch
Rustig maar, heeft uw auto allereerst elektronische klimaatregeling of normale airconditioning? Het zou namelijk ook de stappenmotor kunnen zijn die de luchtverdeelkap beweegt, die geblokkeerd is. Als dat zo is, kunt u er weinig aan doen. Welk geluid maakt dit? Leg het even uit en dan kijken we wat het zou kunnen zijn.