Zoek MDM

Bulletin

Stop partner

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7015 door handmatig-mechanisch
Stop partner Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer op het forum. Ik heb een probleem met een Partner die gecrasht is. Er brandt een lampje op het dashboard met de tekst STOP, waardoor ik hem niet kan starten omdat hij niet eens warm wordt, maar de motor draait wel rond. Ik zou jullie hulp op prijs stellen, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7019 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Stop partner
In sommige auto's, zoals de Peugeot, zit een mechanisme dat loskomt bij een botsing. Deze bevindt zich in de motor aan de bestuurderskant, bij andere, zoals de Ford Van, bij het dashboardkastje aan de passagierskant. Bij dit model van jou weet ik niet meer waar het zit. Druk het gewoon in tot je een klik hoort. Dit mechanisme wordt losgelaten bij een botsing en er is geen benzine, het start alleen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7027 door handmatig-mechanisch
Het is de traagheids- en impactschakelaar, die zich op het motorgedeelte bevindt dat aan de rempomp is bevestigd. Normaal gesproken zit hij daar. Als u hem niet kunt vinden, raadpleeg dan de gebruikershandleiding voor de volledige uitleg en locatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7047 door handmatig-mechanisch
Hetzelfde geldt voor de inertieknop, Peugeot heeft die onder de motorkap, vlak bij de rechter schokdemper. Druk erop en zet hem weer in elkaar, klaar. Merk op dat er een gele zekering van 20 ampère is die doorslaat en die is voor de startmotor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7160 door handmatig-mechanisch
Ik waardeer je bezorgdheid en je reactie op mijn vraag, maar deze truck heeft geen impactschakelaar. Ik kon hem wel starten omdat ik me realiseerde dat de solenoïde van de brandstofinspuitpomp geactiveerd werd wanneer we het contact aanzetten. Dus ik heb de gloeibougies overbrugd en hij startte. Ik denk dat het probleem bij de voorverwarmer zit. Ik ben hiernaar op zoek; als ik het vind, laat ik het je weten. Bedankt.