Zoek MDM

Bulletin

Problemen met mijn Stratus 98 RT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6913 door handmatig-mechanisch
Problemen met mijn Stratus 98 RT Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, kan iemand mij vertellen wat er mis is met mijn auto? De laatste tijd heb ik 's ochtends moeite met starten. Ze zeiden dat het aan mijn computer lag. Ze hebben het inmiddels gerepareerd, maar het probleem blijft bestaan. Soms, als ik langzaam rijd, valt hij uit en is het moeilijk om hem aan de praat te krijgen. Ik moet de computer loskoppelen en weer aansluiten en dan start hij, of schokt hij als ik te snel rijd?

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6924 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met mijn Stratus 98 RT
Hoi, waarom concludeerde je dat het de computer was? Je zou eerst de auto moeten scannen en dan op basis van de codes andere sensoren uitsluiten, zoals bijvoorbeeld de temperatuursensor. Controleer de weerstand en vergelijk deze met een tabel. Deze zou binnen de toleranties moeten vallen. Je vindt de informatie hier in de Stratus-handleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6957 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met mijn Stratus 98 RT
Kijk, het startprobleem wordt meestal veroorzaakt door de cilinderkop- of motortemperatuursensor. Die vervang je gewoon, je hoeft niet naar een andere te zoeken omdat er geen temperatuurlampje op zit, dus die kun je makkelijk vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7005 door handmatig-mechanisch
Controleer de brandstofdruk of het filter. Een te lage druk veroorzaakt deze problemen.