Zoek MDM

Bulletin

Mijn airconditioningregelaar werkt niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6885 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn airconditioningregelaar werkt niet
:woohoo: HET IS JUIST, DE VIER VENTILATORSNELHEDEN ZULLEN VOOR U WERKEN EN DE WEERSTAND BEVINDT ZICH TUSSEN DE VENTILATOR EN DE A/C-VERDAMPER. VOLG DE VENTILATIESTROOM, OMDAT DIT ONDERDEEL DOOR DE VENTILATIE ZELF WORDT GEKOELD. JE KUNT HET NIET MISSEN. JE HERKENT HET OMDAT ER VIER OF VIJF KABELS UIT DEZE WEERSTAND KOMEN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6888 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn airconditioningregelaar werkt niet
Bedankt, maar ik weet weinig van mechanica, en ik verzoek u om geduld.
Kunt u het beter uitleggen? Laten we eens kijken of ik het kan begrijpen. De weerstand zit achter de regelaar, omdat alles zo compact is, dus ik weet niet waar ik moet zoeken. Ik weet ook niet waar de verdamper zit.
Ik zou het erg op prijs stellen als u me dat zou kunnen vertellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6890 door handmatig-mechanisch
:woohoo: Nou, de makkelijkste manier is om de ventilator te vinden. Hier komen twee kabels uit, de volgende. En waar die komt, is de snelheidsweerstand die je zoekt. Deze moet met één of twee schroeven vastzitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6894 door handmatig-mechanisch
Sorry, maar ik word helemaal gek. Hé,
de cruisecontrol zit onder de autoradio, oké? Ik heb hem verwijderd en er zit een connector die verbinding maakt met de bediening. Is dat de schakelaar van de airconditioning?
Ik kan de ventilator niet met het blote oog zien. Ik hoor hem wel als hij start, achter het opbergvak, waardoor ik hem niet kan zien. Zit
de weerstand bij het rooster van de luchtuitlaat aan de passagierszijde?
Of zit hij in de bediening zelf?
En waar zit de diode?
Heel erg bedankt voor de hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6909 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn airconditioningregelaar werkt niet
Wat kan ik je nog meer vertellen? Gaudencio05 heeft je alles al verteld. Luister gewoon naar hem en alles komt goed.