Zoek MDM

Bulletin

Hoe test ik de benzinepomp van een Nissan Sentra?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6858 door handmatig-mechanisch
Hoe test ik de benzinepomp van mijn Nissan Sentra? Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn auto start niet. Ik vermoed dat het de brandstofpomp is.

Hoe kan ik dat testen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6870 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe test ik de benzinepomp van de Nissan Sentra?
U moet de druk van de pomp controleren als u die hebt. Het makkelijkste is om de slang of leiding los te koppelen en de schakelaar om te zetten. De benzine zou er dan onder druk uit moeten komen, maar het kan ook zijn dat er geen stroom bij de pomp komt. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6878 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een Jetta III en hij schakelt niet.
Ik heb een VW Jetta III. Ik heb de transmissie vervangen. Motortoerentalsensor G28-stationair toerental. Het probleem is nog steeds hetzelfde. De aandrijving verandert niet, alleen de handgeschakelde versnellingsbak (automaat). Wat doet hij?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6879 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe test ik de benzinepomp van de Nissan Sentra?
Kijk naar de Nissan Sentra. Die heeft net als alle Nissans problemen met de opneemmagneten. Controleer of er stroom door de bougies of de bedrading loopt. Wat de pomp betreft, denk ik niet dat daar een probleem mee is. Zoek in ieder geval naar de slang die van de pomp naar het injectiesysteem loopt. Koppel deze los en start de auto. Als de pomp eruit komt, trekt hij wel. Je kunt de druk niet zien zonder instrument. Als er over het algemeen weinig druk is, starten de voertuigen wel, lopen ze slecht en stoppen ze, maar ze starten wel. Ik ben eerder geneigd om de stroom te nemen.