Zoek MDM

Bulletin

hulp met een 2000 dodge neon!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6887 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met een Dodge Neon uit 2000!!!
Dat wil zeggen, als de punten van de krukas en de lavaboom kloppen, dan is alles in orde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6907 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met een Dodge Neon uit 2000!!!
Geeft de auto problemen of rijdt hij prima? Heb je na het waterongeluk het computergeheugen gewist? Het kan een opgeslagen foutcode zijn en geen nieuwe. Als de opnemermagneet, de krukassensor of de sensor op de nokkenas niet werken, start de auto niet en loopt er geen stroom door de spoelen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6919 door handmatig-mechanisch
Ja, ik heb alle codes gewist die ik kreeg, ik dacht dat dat het was, maar toen de codes waren gewist, kwam een paar minuten later de check engine code weer terug en ik herhaalde de stappen van het controleren met de computer (scanner), maar hij bleef de code sturen dat de distributieketting een tandje of twee had overgeslagen, dus de distributieketting werd opnieuw gecontroleerd en alles was in orde. Ik weet niet of een van de twee kapot is aan de nokkenassensor of aan de krukassensor, want als ik het goed begrijp, start de auto niet als de krukassensor kapot is. Daarnaast zou de temperatuur stijgen als de motor niet op tijd is, zoiets zou er niet met deze auto gebeuren:S :S:S:S Het enige wat ik heb gemerkt en wat heel gebruikelijk is als de motor niet op tijd is, is dat de auto behoorlijk trilt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16667 door handmatig-mechanisch
Ik denk dat de versnellingen niet goed gesynchroniseerd zijn, daarom krijg je een foutcode.