Nou, ik heb erover gedacht om hem even te laten opwarmen, maar volgens de handleiding staat dat je dat niet moet doen en dat je gewoon rustig moet RIJDEN en dat is alles, en nou ja, dat is wat ik heb geprobeerd te doen, vanaf het moment dat ik hem kocht (het is een model uit 2007), ik zou hem starten en er meteen mee gaan rijden, geen problemen, maar nu begint het zo vervelend te worden, en nou ja, net als jij, ik weet niet veel van mechanica, maar ik weet wel logica hehe, en zoals je zegt, als er iets met de bak was, zou hij niet schakelen, zelfs niet als de olie heet was, ik maak me meer zorgen over de oliedruk versus de omgevings- of baktemperatuur, dat is ook wat ze me bij de dealer vertelden dat het zou kunnen zijn, ze zullen hem binnen 2 dagen bij me afleveren, ik zal ze laten weten hoe het is afgelopen, maar vanaf dan is alles ook perfect, afhankelijk van of ze iets veranderen of niet, ik zal ze de kosten geven zodat ze kunnen sparen of zoals ik kunnen doen en solliciteren de garantie.
Groeten, Bedankt