Zoek MDM

Bulletin

Kunt u mij even helpen met de richtingaanwijzers?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6830 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt voor de hulp. Ik heb een Amerikaanse Levaron uit '87, een Phantom. Het probleem is dat de richtingaanwijzers en knipperlichten niet werken als de lichten aan staan. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6831 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Kunt u mij helpen met de richtingaanwijzers?
Ze gaan helemaal niet aan, of maar heel weinig? Misschien is er een stroomprobleem. Als de koplampen uit staan, kan er stroom naar de richtingaanwijzers en knipperlichten gaan, en als ze aan staan, gaat alles naar de koplampen. Controleer de bedrading.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6832 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Kunt u mij helpen met de richtingaanwijzers?
Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Als de lichten uit zijn, werken de knipperlichten en richtingaanwijzers alleen op de voorlichten; de achterlichten niet, en die maken een tikkend geluid. Maar als ik de lichten aanzet, zelfs als het alleen de achterlichten zijn, stoppen de pijltjes op het dashboard met knipperen, blijven branden en is het geluid niet meer te horen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6852 door handmatig-mechanisch
Uw probleem komt relatief vaak voor. Deze storing komt ook voor bij Peugeot, Fiat en Toyota. De afstandsbediening is het grootste probleem van de richtingaanwijzers. De alarmlichten zouden echter iets meer met de grond van het voertuig te maken moeten hebben. Controleer de grond die de grond raakt en ook het relais van deze kan blijven hangen. De afstandsbediening werkt min of meer op dezelfde manier als een relais, alleen met het verschil dat u het kunt bedienen. Over het algemeen ken ik uw specifieke geval niet. In de afstandsbediening zit een klein kastje dat dit hele kastje bestuurt. Dit kastje heeft koperen platen. Maak ze schoon, schuur ze een beetje op en controleer of ze niet in slechte staat zijn, een gat of heel dicht bij elkaar.