Hallo

Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik ben Colombiaans, ik studeer automechatronica, ik zit nog in de theoretische fase en ze hebben me gevraagd een project over xenonverlichting te doen en ik moet het presenteren. De onderwerpen zijn als volgt:
*parameters van de fabrikant (hoe de lampen zouden moeten werken)
*Hoe lang duurt het voordat de technicus de lampen heeft gerepareerd?
* xenonsystemen evalueren volgens milieu-, hygiënische en industriële veiligheidsnormen.
*systeemsensoren en actuatoren evalueren volgens de specificaties van de fabrikant (als bekend is of deze goed of slecht zijn, statische en dynamische testen met een scanner of volgens de specificaties van de fabrikant).
*perifere manipulatie van het systeem (wat er gedaan moet worden om het element te bereiken, dat wil zeggen de eerste stappen om de lampen in de auto te kunnen manipuleren).
*het programmeren van elektronische modules (hoe dat gebeurt).
en ik moet vertrouwen op foto's en video's... hm, nou, ik vertel je dit omdat ik zoiets niet heb gevonden. Ze adviseerden me om naar een dealer te gaan, maar ik ben gegaan en alle dealers weigerden me die informatie te geven...

En dus ben ik hier om te kijken of iemand van jullie mij hiermee kan helpen, met een website of een xenon-handleiding, ik weet het niet, video's... Ik weet het niet... help me... mijn cijfer hangt hiervan af...

...help alstublieft,,,,,bedankt voor het lezen hiervan en ik zou het op prijs stellen als u mij zou kunnen helpen,