Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 96 Motorgeluid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6741 door handmatig-mechanisch
Cavalier 96 Motorgeluid Geplaatst door manual-mecanica
:knipperen: Goedemorgen, ik heb een probleem met een Chevrolet Cavalier uit '96. De motor maakt een geluid. Ik begrijp dat alle Cavaliers dit geluid hebben. Het lijkt de distributieketting te zijn, maar volgens wat ik hoor, is er iets anders aan de hand. Ik hoop dat u me wat advies kunt geven.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6776 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorgeluid van de Cavalier uit 1996
:woohoo: Oké, laten we iets simpels doen. Laten we eerst de riem verwijderen. ER ZOU ER MAAR ÉÉN MOETEN ZIJN, ALS IK ME GOED HEB GEHEUGEN. DIE BEWEEGT DE DYNAMO, WATERPOMP EN DE AIRCOCOMPRESSOR. ALS HET GOED IS, STARTEN WE DE AUTO. ALS HET GELUID STOPT, WEL, DAN IS HET ÉÉN VAN DE POELIES DIE DEZE RIEM BEWEEGT. ALS HET GELUID AANHOUDT, IS ER IETS MET DE MOTOR. ZOEK EEN MONTEUR. ER IS GEEN ANDERE OPTIE. SUCCES.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6806 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorgeluid van de Cavalier uit 1996
Hoeveel kilometer heb je gereden? Deze motoren hebben de neiging om de distributieketting uit te rekken en de kettingkast te raken. Dat zou het geluid kunnen zijn dat je hoort. Pas op, je zou de kettingkast kunnen beschadigen. Afgezien van het vermogen lijkt het goed of is het afgenomen.