Zoek MDM

Bulletin

VRAGEN OVER VERSTERKERAANSLUITING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6739 door handmatig-mechanisch
VRAGEN OVER VERSTERKERAANSLUITING Gepubliceerd door manual-mecanica
Nou ja, ik heb een Blaupunkt cd-radio en ik wil hem graag aansluiten op een versterker van hetzelfde merk, maar ik ben erachter gekomen dat mijn cd-radio geen RCA-uitgang heeft. Ik wil weten of ik de uitgang voor de luidspreker kwijtraak als ik de adapter installeer, of dat ik beide kan doen????

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6796 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: VRAGEN OVER VERSTERKERAANSLUITING
Je kunt ze alleen blijven gebruiken als je de converter vanuit de stereo zelf aansluit, dus rechtstreeks op de printplaat. Dit is echter wat lastiger als je niet over de juiste kennis en tools beschikt. Je kunt de luidspreker nog steeds aansluiten, hoewel de stereo dan te heet kan worden. Welk model stereo en versterker heb je? Misschien heeft je versterker een hoogfrequente ingang.
Ik kan me voorstellen dat je de stereo-uitgangen wilt blijven gebruiken, omdat de versterker alleen voor bas is, toch? Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6797 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: VRAGEN OVER VERSTERKERAANSLUITING
Het is allemaal blaukpunt en heeft een impedantie van 4 ohm per clear als ik de kabel van een speaker naar de versterker neem met de adapter ik al een speaker kwijt ben en de versterker heeft maar 2 kanalen en ik wilde hem gebruiken voor een subwoofer en 2 speakers in de kofferbak plus logo Ik wilde dat de radio-cd de 4 speakers in de auto zou voeden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6813 door handmatig-mechanisch
Plaats uitgangsvermenigvuldigers en laat alleen de versterker aangesloten en neem hiervan de verbinding voor de subwoofer. In audiowinkels kunt u om meer informatie vragen, zeg dat u dit voor dit wilt en dat is alles. In ieder geval kunt u vermenigvuldigen zonder vermogensverlies.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6818 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank. Als ik nog vragen heb, laat ik het je weten. Bedankt, kusjes.