Zoek MDM

Bulletin

Toyota Sequoia-lichten Rem, VSC TRACK en BSC UIT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6726 door handmatig-mechanisch
Toyota Sequoia Rem-, VSC TRACK- en BSC UIT-lampjes Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb dringend hulp nodig. Het breekt mijn hoofd. Deze Sequoia-stationwagens zijn echt irritant met hun elektronische systeem. Waarom gaat het parkeerremlampje branden, samen met de VSV-track en VSC-uit?
Wat zouden de mogelijke oorzaken kunnen zijn? Ik heb hem laten scannen met Pwero, maar er komt niets uit, ik bedoel, alsof er niets is, maar ik denk eerder dat het komt doordat het een scanner is voor Japanse voertuigen en niet voor Amerikaanse. Mijn vriend heeft hem in een Land Cruiser gezet en is gestopt met een 4700 cc-motor, aangezien er geen Toyota Sequoia in zijn scanner zit. Wat zouden deze waarschuwingslampjes kunnen zijn? Zijn ze gevaarlijk? Hoe kan ik deze problemen oplossen? Wat moet ik doen en waar moet ik rekening mee houden?
Iemand daar vertelde me wat het stabiliteitssysteem was? En ik vroeg: "Wat betekent dit?" Een hand, alstublieft.
Bedankt, mijn stationwagen is van 2002. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6755 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Sequoia Rem-, VSC TRACK- en BSC UIT-lampjes
Controleer de remlichten van de auto. Net als bij Peugeot gaan ze branden als het remvloeistofpeil laag is. Controleer alle niveaus en breng ze op peil. Dan kijken we of het verbeterd is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6839 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Sequoia Rem-, VSC TRACK- en BSC UIT-lampjes
Hartelijk dank voor het advies, maar ik moet zeggen dat ik het aangegeven niveau niet heb ingesteld en dat het lampje blijft branden. Dat is weer iets wat hoort bij het VSC Track- en VSC Off-lampje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6856 door handmatig-mechanisch
en de beugel ging kapot?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6862 door handmatig-mechanisch
Ik zal je niets vertellen. Het remlicht brandt nog steeds, en daarnaast zit de rem een beetje vast. Hij remt wel, maar het pedaal gaat zwaar. Ik vermoed de remsensor, die te maken heeft met het ABS. Ik wou dat ik de reparatiehandleiding van die stationwagen had. Dan was het probleem makkelijker te vinden. Bedankt voor je bezorgdheid.