Zoek MDM

Bulletin

Renault Twingo elektrisch systeem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6812 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Twingo elektrisch systeem
De richtingaanwijzerrelais bevinden zich meestal in de zekeringenkast. Als u ze niet kunt vinden, kijk dan onder het dashboard in de auto waar de zekeringen zitten. U vindt ze in de handleiding of op sommige omslagen. Ze heten Hazard Sipo, niet Cats.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7355 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Twingo elektrisch systeem
Hoi Giacummo, ik las dat je de alarmlichtschakelaar van je Twingo aan het testen was. Ik heb een Twingo uit 2001 en ze hebben de alarmlichtschakelaar kapotgemaakt bij een wasstraat. Hij schoot uit de houder en lag onder het dashboard. Kun je uitleggen hoe ik hem kan vervangen? Ik heb de bovenkant en de bediening van de airconditioning geprobeerd, maar ik kon er niet bij.

Alvast bedankt voor je hulp!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9301 door handmatig-mechanisch
Hallo! Heb je het probleem met het piepsignaal en de alarmlichten van je Twingo kunnen oplossen? Bij mij (ook een model uit '96) gebeurt hetzelfde, en ik heb de knop en de zekeringen al gecontroleerd, en die zijn in orde... Met vriendelijke groet en bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9328 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Renault Twingo elektrisch systeem
Ik heb hem omhoog getrokken tot hij eruit sprong... het is geen erg technische operatie, maar het werkte.
Wat het probleem betreft, het was een draad van de voorste richtingaanwijzer, die voor de radiator langs liep. Na een crash werkte hij niet meer. Nou, de betreffende draad raakte uiteindelijk geaard en verbrandde de unit (de relais). Dat was het probleem.

Groeten.