Zoek MDM

Bulletin

AIRCONDITIONING SEAT CORDOBA TDI 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6693 door handmatig-mechanisch
AIRCONDITIONING SEAT CORDOBA TDI 1998 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Cordoba TDI uit 1998 en de aircocompressor werkt niet. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en die zijn allemaal goed. Ik heb ook bevestigd dat er geen stroom naar de compressorunit gaat. Ik hoop dat iemand een schema heeft of me kan vertellen waar het probleem zou kunnen zitten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AIRCONDITIONING SEAT CORDOBA TDI 1998
Controleer eerst of er gas is, controleer dan de drukschakelaar of trinari om te zien of er stroom op staat, en als je hem aansluit gaat de ventilator van de auto aan. Het kan ook de sensor zijn die in de verdamper in het interne deel van de auto zit. Controleer vervolgens de externe temperatuursensor. Als deze beschadigd is, start de compressor ook niet. Controleer dit en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6775 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AIRCONDITIONING SEAT CORDOBA TDI 1998
EEN MAKKELIJKE MANIER IS OM DE AUTO AAN TE ZETTEN EN DE A/C AAN TE SLUITEN ALS DE RADIATEURVENTILATOR(EN) ACTIVEREN EN DE COMPRESSOR NIET MAGNETISEREN, IS HET DE MAGNETO. ANDERS, ALS U CONTROLEERT DAT ER KOELVLOEISTOF IN DEZELFDE HANDELING IS, ZIT ER EEN ZEKERING BIJ DE ACCU DIE, ALS DEZE DOORBRANDT OF KNOOPT, DE COMPRESSOR OF VENTILATOREN NIET ACTIVEERT BIJ HET AANSLUITEN VAN DE A/C. CONTROLEER DIT VEEL SUCCES :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6785 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor je reactie. Hij heeft zeker gas. Maar ik heb nog een paar vragen. Kun je me vertellen waar de drukschakelaar zit? Ik heb in de motorruimte gekeken, maar kan hem niet vinden. Kun je me ook vertellen waar de temperatuursensor zit en of het een PTC of NTC is? Zo ja, wat zijn de weerstandswaarden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6786 door handmatig-mechanisch
:woohoo: De drukschakelaar gaat op de hoge lijn van de verdamper naar de condensor. Sommige hebben drie plus-min-lijnen en de kabel in het midden verwerkt ongeveer drie volt om de compressor en de eerste ventilator te activeren. Als er vier kabels zijn, is de drukschakelaar een normale spanning van 12 volt. Als je de auto en de airconditioning aanzet, zouden er twee pluskabels moeten zijn. Verbind één van die pluskabels met één van de andere twee en de compressor en de eerste ventilator werken, of, als dat niet lukt, de tweede ventilator. Mijn e-mailadres is: