Zoek MDM

Bulletin

distributieriem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6809 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: distributieriem
Hoi Sabata, waarom schrijf je niet rechtstreeks naar de dealer om te vragen of ze een van de gebreken kunnen identificeren, aangezien je de kilometerstand niet hebt? Controleer of je de periodieke keuringen hebt laten doen en lees de handleiding aandachtig door om te zien of daar iets over staat. Kortom, keuringen kosten niets. Als je alle periodieke keuringen hebt laten doen, heb je al veel voordelen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6810 door handmatig-mechanisch
Als het controlelampje brandt, moet u de computer laten controleren welke foutcode het geeft en deze zo kunnen oplossen. Sommige auto's resetten automatisch wanneer ze worden uitgeschakeld, waardoor u geen codes krijgt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6816 door handmatig-mechanisch
Hallo sabata311, kijk, het controlelampje gaat branden om je te waarschuwen dat er iets mis is, maar alleen in het brandstofinjectiesysteem of in sommige gevallen het koelsysteem. Het is raadzaam om een scan uit te voeren, aangezien voorkomen goedkoper is dan repareren. Als het controlelampje aan en uit is gegaan, slaat de computer die informatie nog steeds op. Ze kunnen je niet vertellen dat de computer niets zegt of dat het er niet toe doet. Terugkomend op de riem, als ze die al een keer hebben aangeraakt vóór de breuk, kan het zijn dat het spanrollager niet correct is gemonteerd. Hier in Chili heb je daar veel garanties op, ik weet niet waar je vandaan komt, dus ik weet niet of ze je zullen antwoorden, maar je kunt het aan elke normale monteur vragen en hem de doorgesneden riem laten zien als je die hebt, en ze zullen je vertellen waarom hij is doorgesneden. Er zijn verschillende soorten scheuren of defecten in de riem zelf, probeer het en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6820 door handmatig-mechanisch
:( Ik kom uit Colombia.

Het probleem is dat ze de schade niet erkennen, omdat ze zeggen dat ze de motor niet hebben gerepareerd, ook al moesten ze hem wel slopen om mijn auto te repareren. Ik ga proberen het via de verzekering te regelen. Natuurlijk vertelden ze me dat de schade aan de riem te wijten was aan een slecht werkende versnellingsbak, maar eerlijk gezegd probeer ik heel voorzichtig met de auto om te gaan, maar ik ga het toch doen.

Bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6823 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, dat waarschuwingslampje gaat iedere keer branden als je de auto start, omdat de ECU dat iedere keer doet. Laten we zeggen dat het een controle is... Nou ja, hoe dan ook, het gaat branden nadat de auto is gestart, of als het gaat branden bij het starten en niet uitgaat, dan is er een probleem met de motor of met een elektronisch onderdeel, bijvoorbeeld een sensor of een actuator...