Zoek MDM

Bulletin

MIJN AUTO START NIET!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6668 door handmatig-mechanisch
MIJN AUTO START NIET! Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een korte vraag. Kunt u mij alstublieft helpen? Het bleek dat mijn auto gisterenmiddag niet wilde starten. Het is een Polo. Het bleek dat toen ik het contact aanzette, alle waarschuwingslampjes vreemd gingen doen en oncontroleerbaar begonnen te knipperen, en de kilometerteller ook. De cijfers bleven veranderen en er verschenen vreemde letters. En toen ik de sleutel omdraaide om te starten, reageerde de auto niet. De motor maakte geen enkel geluid en probeerde zelfs niet te starten. Ik hoorde alleen een tik-tik-tik vanuit de motorruimte, en toen weer stilte. Ik probeerde het opnieuw, en telkens gebeurde hetzelfde: vreemde waarschuwingslampjes, en toen ik de sleutel omdraaide, tik-tik-tik, en toen weer stilte. De lichten van de auto gingen perfect aan, en ik dacht dat het niet de accu was. Vanmorgen heb ik de klemmen bij een andere auto gemonteerd, en die start niet! Hij doet precies hetzelfde als gisteren. Kan iemand mij alstublieft helpen? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Of het een elektrisch probleem is, de ontsteking, enz., ik heb geen idee. Alvast hartelijk dank. Ik kijk uit naar uw antwoorden. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6670 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: MIJN AUTO START NIET!
Merk op dat mij vorige week hetzelfde overkwam en dat de distributieriem gebroken was. Sluit deze optie uit, want als dat zo is, is het probleem zeer ernstig en zeer kostbaar. Ik hoop het niet. De mijne was al gerepareerd en een paar kleppen van de motor waren beschadigd.
:droog:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6672 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: bedankt Sabata.
Bedankt voor je antwoord, Sabata. Ik hoop dat dat het niet is. Kun je me ongeveer vertellen hoeveel de reparatie heeft gekost? Dan kan ik een idee krijgen. Hartelijk dank. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden - 16 jaar en 6 maanden geleden #6675 door handmatig-mechanisch
Hoi, het lijkt iets elektrischs. Controleer de zekeringen en als er een relais is, raak die dan aan voor het geval ze slecht contact maken. Als het nog steeds hetzelfde is, breng hem dan naar de garage en raak hem niet aan. De riem kost ongeveer 4000 dollar. Ik zou met je meeleven als het zo was.
Laatst bewerkt: 16 jaar 6 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6722 door handmatig-mechanisch
Vervang de BATTERIJ. Het probleem dat u ondervindt, is een ontladen batterij. Controleer de aansluitingen.