Zoek MDM

Bulletin

Mercedes C 180 1996 versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6657 door handmatig-mechanisch
Mercedes C 180 1996 versnellingsbak Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik vertel jullie dat ik een Mercedes 180 van een familielid heb gekocht. De auto is automaat en gloednieuw. Het probleem doet zich na twee weken voor: alleen de tweede versnelling en de achteruitversnelling werken, dat wil zeggen, een noodversnelling. Bij de Mercedes vertelden ze me dat de versnellingsbak kapot is en dat ze die niet willen repareren, dus minstens € 6.000 voor een nieuwe. Ik zou jullie graag willen vragen naar een sloperij in Andalusië die hem misschien heeft, of, indien nodig, of ik hem zelf kan repareren. Dank jullie wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7016 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes C 180 1996 versnellingsbak
HALLO, IK DENK NIET DAT HET NODIG IS OM HET TE VERANDEREN, MAAR DE DEALERS ZIJN ZO GEWELDIG. ALS JE HET BIJ ASYSUM WILT VRAGEN, ZE HEBBEN ZE VOOR EEN GOEDE PRIJS EN MET GARANTIE. IK HOOP DAT JE ER BIJ BENT. ALS JE OP TENERIFE WAS, ZOU IK HET GRAAG REPAREREN, DAT IS MIJN SPECIALITEIT.B) :woohoo: :S

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7042 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes C 180 1996 versnellingsbak
Hartelijk dank, Izquierdo, voor je reactie. Ik had dit bericht al opgegeven. Ik zal eens kijken wat ik kan doen en hoeveel het kost. In ieder geval bedankt voor het Asysum-gedoe.