Zoek MDM

Bulletin

Storing in Thunder SC 91

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6594 door handmatig-mechanisch
Storing in Thunder SC 91 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden:

ik heb een probleem met mijn Thunder SC 91. Als ik hem koud start, start hij zonder problemen, maar er komen knallen uit de uitlaat. De kabels en bougies zijn nieuw, ik weet niet of het komt doordat de uitlaatpijp ontbreekt of dat er iets anders aan de hand is.

Ook als hij warm is en ik hem in de Drive zet, zakt het toerental te veel en slaat hij niet meer af. Ik krijg de melding 'Check Gages' op het dashboard.

Kunnen jullie me helpen?

Bedankt :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6600 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Storing in Thunder SC 91
Als het de controlefout aangeeft en u ons niet wat meer informatie geeft, is het moeilijk om u te vertellen wat er aan de hand is. Het is het beste om het in een scanner te plaatsen, want als u het probleem oplost en de codes niet wist, zal het probleem of de fout in dit geval in het computergeheugen blijven bestaan. Als u de uitlaat niet hebt, kan het een vervuilingsafwijking zijn die u de controle heeft geduwd. Als het explosies veroorzaakt en u de uitlaat niet hebt, kan het heel snel vrijkomen en dat is de reden waarom de fout optreedt, maar het is ingewikkeld om te zeggen, als u de uitlaat eruit haalt en kijkt hoe het gaat, als de kabels en bougies goed zijn, moet u de compressie controleren, misschien is het systeem verkoold en zitten de kleppen niet goed, maar plaats eerst de uitlaat,

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.