Zoek MDM

Bulletin

probleem met cavalier 1993

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6547 door handmatig-mechanisch
Probleem met Cavalier uit 1993 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb hulp nodig. Ik heb net een Cavalier uit 1996 gekocht. Hij is in goede staat. Ik ben van plan hem te restaureren. Ik wilde alleen even vragen of iemand weet waar een geheugen voor is. Het zit in de sierlijst die dient als afdekking voor de zekeringkast onder het stuur. Omdat het losgekoppeld is, weet ik niet of het daardoor voelt alsof hij stikt bij een beetje accelereren, maar bij meer accelereren herstelt het zichzelf. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6573 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Cavalier uit 1993
Ik weet echt niet welk geheugen je bedoelt, maar als het in het interne geweer zit, zou het geen invloed moeten hebben. Het probleem zou iets anders moeten zijn: is het een olie- of benzineprobleem?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6653 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Cavalier uit 1993
Controleer de carburateur om te zien of deze een handmatige of elektronische lagedrukregeling heeft. De elektronische motor is verbonden met de bobine voor hoge toerentallen. Als deze niet werkt bij lage toerentallen, stikt hij en bij hoge toerentallen komt hij weer tot leven. Als hij handmatig is, is hij slecht afgesteld. Het is een eenvoudige sproeier, maar u zult de carburateur bij lage toerentallen moeten regelen en de motor goed moeten opwarmen, zodat hij niet meer faalt. Er is een tekort aan lucht in de lagedrukregeling. Het werkelijke mengsel is 14 lucht op 1 benzine.