Zoek MDM

Bulletin

Seat Toledo 1.8 16v hot start storing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6466 door handmatig-mechanisch
Seat Toledo 1.8 16v hot start storing Geplaatst door manual-mecanica
Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen. De auto start koud prima, maar als je hem een uur stil laat staan, start hij moeilijk. Ik ben al bij drie monteurs geweest, maar geen van hen kan het probleem oplossen. Ik heb 600 euro uitgegeven en het is nog steeds hetzelfde. Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6480 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Toledo 1.8 16v hot start failure
Hallo, er was iets soortgelijks aan de hand met mijn auto. Ik moest de startmotor verwijderen en repareren omdat hij geen vermogen meer leverde toen hij oververhit raakte. De dynamo heeft mogelijk ook onderhoud nodig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6486 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Toledo 1.8 16v hot start failure
Hij ruikt erg naar benzine en stoot zwarte rook uit als hij warm start.

Ik moet weten uit welk jaar de auto is om te zien welk type injectie hij heeft. Als het een oudere 1.8 16V is, heeft hij K-jetronic of KE-jetronic injectie. Je weet dit als je bij het openen van de motorkap de vier rode plastic slangetjes naast het luchtfilter ziet uitkomen en naar de injectoren gaan.

Als het dit type injectie is, geef ik je een paar links, zodat je niet steeds hetzelfde hoeft te schrijven, oké?

www.manualesdemecanica.com/component/opt...iew/id,5358/catid,4/
www.manualesdemecanica.com/component/opt...iew/id,5260/catid,4/