Zoek MDM

Bulletin

probleem met Murano 2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden - 16 jaar en 9 maanden geleden #6278 door handmatig-mechanisch
Probleem met Murano 2006 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb problemen met een Nissan Murano pick-uptruck uit 2006. Het systeem geeft alles aan als 100%, maar de truck start niet. Ik heb de krukas- en nokkenassensoren al vervangen en de startonderbreker en het gps-systeem zijn gecontroleerd, maar hij start nog steeds niet.
Laatst bewerkt: 16 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6284 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Murano 2006
Hij start helemaal niet of werkt de startmotor wel? Heb je al gecontroleerd of de sleutelchip werkt? Geef ons alsjeblieft nog wat meer details.:) Succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6286 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Murano 2006
Ik heb de sleutelchip al gecontroleerd, er is zelfs een andere chip geprogrammeerd. Het waarschuwingslampje van de startonderbreker is gewist. Als ik de schakelaar open, werkt de brandstofpomp. Er is geen vonk in de bobines. Er komt wel stroom naar de bobines en sensoren.
En het signaal van de sensoren bereikt wel een laadcentrum aan de passagierszijde, aan de buitenkant waar de motor zit. Je hoort het de relais bereiken. Als het signaal de relais bereikt, wordt de pomp weer geactiveerd, maar hij start niet. Ik hoop dat u me kunt helpen.