Zoek MDM

Bulletin

DRINGEND! Toyota Corolla Centrale Vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6083 door handmatig-mechanisch
DRINGEND! Toyota Corolla Centrale Vergrendeling Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Toyota Corolla uit 1994. Er zat een alarm in. De batterij in de afstandsbediening was leeg en in mijn wanhoop om de auto te starten en naar mijn werk te gaan, kroop ik onder het dashboard en begon wat draden los te trekken waarvan ik dacht dat ze van het alarm kwamen, totdat de auto startte. Toen heb ik het alarm verwijderd, maar verrassing: de centrale vergrendeling activeert elke seconde als je harder dan 20 km/u rijdt. En ik word er bijna gek van, want elke seconde "vergrendelt" het de deuren met het typische "tik, tik, tik"-geluid!!!
Blijkbaar, toen ik wat draden losmaakte (waarvan ik dacht dat ze van het alarm kwamen), kwamen ze van de centrale vergrendeling en werkt er iets niet zoals het hoort.
Als iemand me alsjeblieft kan helpen, zou ik heel dankbaar zijn!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6095 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: DRINGEND! Toyota Corolla Centrale Vergrendeling
Kijk, het eerste wat je moet weten is wat voor soort alarm je hebt. Verder denk ik niet dat je centrale bedrading hebt of hebt aangesloten. Wat er zou kunnen gebeuren, is dat je alarm het slot activeert. Met andere woorden, het alarm en het slot werken samen. Hoe dan ook, het is geen probleem dat je alleen kunt oplossen. Deze systemen zijn ingewikkeld, maar elk bedrijf dat alarmen installeert, kan het probleem voor je oplossen. Geen dealers of officiële bedrijven. Zelfs een goede elektricien kan je helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7074 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: DRINGEND! Toyota Corolla Centrale Vergrendeling
Ik heb wat onderzoek gedaan en denk dat ik weet waar het probleem ligt.
De centrale vergrendeling zelf heeft een zelfvergrendelend systeem dat wordt geactiveerd wanneer je sneller rijdt dan 20 km/u (12,5 mph), waarbij de deuren op slot gaan.
Dit werkt alleen als er een verbinding is tussen de centrale vergrendeling en de snelheidsmeter van de auto.
Het probleem met mijn auto is dat wanneer ik sneller rijd dan 20 km/u (12,5 mph), het vergrendelsysteem elke 1 à 2 seconden wordt geactiveerd en pas stopt als ik de snelheid weer onder de 20 km/u (12,5 mph) breng.
Blijkbaar heb ik bij het loskoppelen van het alarm een draad losgekoppeld die de snelheidsmeter met de regeleenheid verbindt.
Zou ik gelijk kunnen hebben?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7121 door handmatig-mechanisch
kijk of je kabels hebt losgekoppeld van de regeleenheid naar het account. Ik denk niet dat er een probleem is of dat ze open of gesloten blijven, maar wel open en dicht gaan. Het beste is om alles opnieuw aan te sluiten en te testen. Het probleem is dat ik het voertuig moet hebben en moet testen om u beter te kunnen helpen. Het zou ook kunnen zijn dat een van deze kabels kortsluiting heeft en wordt geactiveerd en gedeactiveerd vanwege slecht contact.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7122 door handmatig-mechanisch
Het zou ook handig zijn om te weten hoeveel kabels er zijn en welke kleur ze hebben. Als je een foto kunt uploaden, is dat nog beter.