Zoek MDM

Bulletin

De deur gaat niet van binnenuit open, maar alleen van buitenaf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6055 door handmatig-mechanisch
Hallo, allereerst wil ik me even voorstellen, want ik ben nieuw op het forum. Ik hoop vaker langs te komen.

Sinds een paar dagen kan ik de linker voordeur van mijn Nissan Almera Tino alleen van buitenaf openen; van binnenuit gaat hij nog steeds niet open.

Weet u wat het zou kunnen zijn en waar ik het kan laten repareren als ik het zelf niet kan? Thuis?

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6064 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De deur gaat niet van binnenuit open, alleen van buitenaf.
Uit wat u zegt, moet de deuropenerstang die van de binnenkruk naar het slot loopt, losgeraakt zijn. Probeer de binnenkruk te verwijderen en kijk of hij vastzit. Het kan ook zijn dat de kruk gebroken is, omdat hij van plastic is. Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6074 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De deur gaat niet van binnenuit open, alleen van buitenaf.
Nee, ik heb gisteren het deurpaneel verwijderd om te kijken of de stang los zat, en het is in orde. In ieder geval bedankt.

Nog andere ideeën?

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6084 door handmatig-mechanisch
Ik weet zeker dat je het al gecontroleerd hebt, maar heb je voor de zekerheid ook het kinderslot gecontroleerd?
Het is mogelijk dat iemand het heeft aangeraakt bij het in- of uitstappen via die deur...
Soms blijven de sloten ook vastzitten. Probeer het slot eens in te vetten met smeermiddel.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #6086 door handmatig-mechanisch
Ik heb voor de zekerheid het kinderslot gecontroleerd, maar dat is het niet. Ik heb ook olie in het slot gedaan, voor de zekerheid, maar het gaat niet open:knipperen: .

Groeten.