Zoek MDM

Bulletin

Mijn Astra start niet op

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5966 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Astra 2.0 uit 2005 gekocht met 68.000 km op de teller. Ik heb er 500 km mee gereden en tot gisteren verliep alles prima, zonder enige tekenen van een probleem. Vandaag startte hij echter niet. De dashboardlampjes branden alleen als ik de auto start, maar de motor levert geen vermogen. Kan iemand me helpen of adviseren wat dit zou kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5971 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Astra start niet
Controleer de batterijpolen of de batterij zelf. Er kan een onderdeel beschadigd zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5977 door handmatig-mechanisch
U moet ons iets meer informatie geven. Uw voertuig maakt wat lawaai of start gewoon niet. Het maakt een klik, het pomprelais maakt een geluid. Het voertuig start meestal wel, maar doet het niet. U moet ons nog iets anders vertellen. Kijk eerst naar de accuklemmen. Het zou de startmotor kunnen zijn als er niets draait. Of uw accu is leeg. Hoe lang heeft u de accu al? En wat meet hij? Kijk of er water in zit of dat de accu onderhoudsvrij is. Kijk of uw dynamo oplaadt of kapot is. Als u niet weet hoe, vertel het me dan en ik leg u een eenvoudige manier uit om het te doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5981 door handmatig-mechanisch
Nog wat details, toch?:huh: De meest voorkomende reden, als je de motor niet eens hoort draaien, is dat er een accustoring is. Controleer of de accu goed contact maakt en of de accupolen niet gesulfateerd zijn. Zo ja, koppel ze dan los, maak ze schoon, sluit ze weer aan en probeer de accu te starten.