Zoek MDM

Bulletin

Hoe schakel ik het T-BELT-lampje uit?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5836 door handmatig-mechanisch
Hoe schakel ik het T-BELT-lampje uit? Geplaatst door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik heb een Toyota Hilux uit 2003, benzine, 2.8 motor, en het is een 4x4. Ik heb de distributieriem vervangen, maar ik weet niet hoe het lampje uitgaat. Mijn scanner doet het niet en het besturingssysteem herkent hem niet. Help me alsjeblieft, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5839 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: T-BELT-lampje, hoe schakel ik het uit?
Kike, we moeten het instrumentenpaneel demonteren. Stuur me je e-mail en ik stuur je een gedetailleerde afbeelding van hoe het werkt, want het is hier erg klein en je kunt het nauwelijks zien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5843 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: T-BELT-lampje, hoe schakel ik het uit?
Oké, megabeat_1 mijn e-mailadres is Ik weet niet of ze allemaal hetzelfde systeem hebben, maar dit is een Toyota Hilux, diesel, 2.8 motor, bouwjaar 2003. Ik waardeer de hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #5851 door handmatig-mechanisch
Hoi Kikemec, bij de meeste Toyota's hoef je het dashboard niet te verwijderen. Er zit een klein zwart dopje voor het dashboard. Je verwijdert het en drukt met een kleine spies op de knop achter het gaatje.