Zoek MDM

Bulletin

Mercedes 190d

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5786 door handmatig-mechanisch
Mercedes 190d Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, hoe gaat het? Ik heb een probleem met de kachelventilator in deze auto. Hij werkt op geen enkele snelheid, zelfs niet op de maximumsnelheid. Ik heb alle zekeringen, aansluitingen en de ventilatorweerstand gecontroleerd, maar ik zie niets vreemds. De ventilator krijgt alleen de minpool. Laten we eens kijken of dit bij jou ook het geval is of of je het elektrische schema van deze auto hebt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5823 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes 190d
Heb je geprobeerd de ventilator rechtstreeks op de positieve pool aan te sluiten met een kabel vanaf de accu?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5842 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes 190d
Hallo, zoals u kortsluiting noemt, moet u de ventilator rechtstreeks op de accu testen om uit te sluiten dat dit het probleem is. Verbind de plus met de plus en de min met de min of met de aarde, wat u wilt. Het is beter om de accukabels te gebruiken. Als de ventilator draait, zoeken we gewoon naar een oplossing via een elektrisch circuit. Er zijn verschillende mogelijkheden. U kunt een verbinding maken met een schakelaar of parallel aan de hoofdventilator, zolang deze elektrisch is en niet thermokoppel. U kunt hem niet rechtstreeks op de accu aansluiten. Als ze het altijd doen, branden ze door.