Zoek MDM

Bulletin

Ik heb mijn Peugeot 106 1.1 benzine in 2 cilinders

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5725 door handmatig-mechanisch
Dus, ik heb de motor van mijn Peugeot 106 1,1-liter benzinemotor volgepompt, maar er komt maar stroom naar twee cilinders. De bobine krijgt ook geen stroom naar twee, de eerste en de vierde. Weet iemand iets?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5737 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb mijn Peugeot 106 1.1 benzine in 2 cilinders
Hallo, als je er 100% zeker van bent dat er geen vonk over twee cilinders komt, heb je duidelijk de bobine van die twee beschadigd.
Wanneer je een motor tankt, moet je de bobine, de ECU en andere elektrische of elektronische apparaten afdekken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5772 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb mijn Peugeot 106 1.1 benzine in 2 cilinders
Controleer eerst wat voor soort bobine u hebt. Ik denk dat Peugeots maar één lange bobine voor alle cilinders gebruiken. Als dit het geval is, is bobine 2 kapot, dat is de bobine die 2 en 4 aanstuurt. Als er maar één is, controleer dan de sensor. Er zijn voertuigen met twee sensoren, één voor 1 en 4 en nog een voor 2 en 3. Die zijn erg zeldzaam, maar het komt ook zelden voor dat uw Peugeot een bobine heeft. Als u mij de gegevens van uw Peugeot wilt geven en wat voor soort bobine hij gebruikt, dan kijk ik wat het is of zou kunnen zijn. Want zonder die gegevens weet ik het niet. Als er maar één bobine is, krijgen alle cilinders geen stroom meer. Controleer dat en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5780 door handmatig-mechanisch
HALLO, HARTELIJK BEDANKT VOOR JE HULP. UITEINDELIJK WAS HET DE SPOEL (DELCO) DIE DEFECT WAS. IK HEB DEZE VERVANGEN VOOR EEN ANDERE EN HET WERKT NU GOED. MET DE BESTE GROETEN.