Zoek MDM

Bulletin

Het gaspedaal intrappen van een Kia Rio uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5722 door handmatig-mechanisch
Fijne dag iedereen op het forum.

Nou, ik heb een klein probleempje met mijn Kia Rio uit 2002. Het probleem ontstond een week nadat de garagemedewerker hem aan me had gegeven. Hij verving de cilinderkoppakking en renoveerde de cilinderkop. Hij verving ook de bougies en injectoren, aangezien hij die laatste tweedehands op een sloop had gekocht. Ik gaf de auto aan hem omdat hij oververhit raakte doordat de radiator was gebarsten en er water uit lekte.

Nou, nadat ik hem had gekregen, nou, een week later begon de auto me het probleem te geven dat het toerental op elk moment opliep van 1000 naar 2000 en in sommige gevallen 2500. Vaak gebeurt dit bij het starten, want als je hem uitzet en weer aanzet, keert hij terug naar normaal. Soms gebeurt het als je al ongeveer 30 kilometer hebt gereden en als je de auto in P zet, accelereert hij ook, en soms is het tijdens het rijden en dan voel je dat de auto vermogen verliest en op een gegeven moment krijgt hij het terug en voel je een impuls, net als bij achteruitrijden.

Ik heb de auto naar de monteur gebracht, maar er deed zich op dat moment geen probleem voor en dus deed hij niets.

Ik zou graag uw diagnose willen weten, aangezien u experts bent op dit gebied. Hartelijk dank en ik hoop op een positieve reactie, zoals u bekend staat.

Julius Caesar
Honduras
mail:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.