Zoek MDM

Bulletin

Opel Vectra-ventilator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5696 door handmatig-mechanisch
Opel Vectra ventilator Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met de ventilator van mijn Vectra. Als de voorruit beslaat, draai ik aan de ventilatorknop, maar er gebeurt niets. Ik hoop dat iemand me kan helpen dit op te lossen. Groeten allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5706 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Vectra ventilator
Ik wil dat je me vertelt welk bouwjaar de Vectra heeft, of in ieder geval of het A, B, C of D is.

De middenconsole wordt op de een of andere manier gedemonteerd, afhankelijk van het bouwjaar van de auto. Het eerste wat je moet doen, is de zekeringen in het passagierscompartiment controleren om er zeker van te zijn dat er geen zijn doorgebrand. Gebruik de handleiding, waarin de functies en capaciteiten van elke zekering staan beschreven, om de zekering in de kast te identificeren. Als dat in orde is, is het tijd om de middenconsole te demonteren en te kijken wat er mis is met de draaiknop.

Normaal gesproken werkt alleen de maximumsnelheid als de draaiknop kapot is, maar soms stopt hij ermee en is het over.

Als je de console moet demonteren, laat het me dan weten en vermeld ook het bouwjaar van de auto, zodat ik je kan helpen, oké?

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5721 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Vectra ventilator
Het is een Opel Vectra 1.6 S uit 1991. Ik heb geprobeerd het gaspedaal te verwijderen, maar dat lukte niet. De zekeringen lijken in orde.