Zoek MDM

Bulletin

PROBLEEM MET DE RADIO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5687 door handmatig-mechanisch
RADIOPROBLEEM Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een stereo die bestaat uit 2 middentonen en een subwoofer, allemaal Blaupunk. Nou, ik heb het systeem alleen op zaterdag geïnstalleerd voor drinkpartijen en dus ben ik altijd aan het rommelen met het verwijderen en opnieuw installeren ervan, maar gisteren besloot ik het opnieuw te installeren en het werkt niet goed en het probleem is dat via de luidsprekers van de auto wanneer de fase is geactiveerd, wat is wanneer het systeem werkt, bijvoorbeeld als ik de richtingaanwijzers via de luidsprekers hoor, kan ik de richtingaanwijzers horen en als ik op de lichtregeling druk, klinkt het nog steeds als interferentie. Nou, mijn vraag is of dat van de radio of van de eindfase komt, want de installatie is 100 procent gecontroleerd

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5691 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp Re: PROBLEEM MET DE RADIO
Hoi Minabo, de waarheid is dat dit soort problemen alleen te maken hebben met de installatie en niet met de apparatuur, ongeacht hoeveel luidsprekers, versterkers, subbuffers, subwoofers en wat je er ook maar in wilt plaatsen. Het probleem is dat de apparatuur alle golven die het bereiken versterkt. Je kunt de positie ervan veranderen en het zou moeten werken, of het een beetje isoleren. Er zijn ook apparaten te koop die dit soort problemen voorkomen, maar het ligt niet aan de apparatuur zelf, maar aan de installatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5692 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik denk dat je een parasietenprobleem hebt. Een parasietenfilter zou dat moeten oplossen, zo heb ik begrepen, want ik heb er niet veel verstand van.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5697 door handmatig-mechanisch
Kikemec: De installatie is grondig geïnspecteerd, maar je hebt helemaal gelijk. Er klopt iets niet. Ik ga het nog eens controleren.
Ik ga op zoek naar een antiparasitair veulen en als het daar ook vandaan komt, probeer ik het ook.
Heel erg bedankt voor jullie hulp. Ik houd jullie op de hoogte en laat jullie weten wat het is. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5730 door handmatig-mechanisch
Het probleem zit in de installatie: er ontstaat ruis in het signaal dat de versterkers (trappen) bereikt. Sommige kabels van de apparatuur moeten de frequenties ontvangen van een netspanningskabel van de lichtregeling van de auto. Controleer de installatie nogmaals. Vergeet niet dat de stroomkabel aan de kant van de auto-accu moet worden gelegd en de signaalkabel (RCA) aan de andere kant om ruis te voorkomen.:)