Zoek MDM

Bulletin

Lekkage verwarming Peugeot 206

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7448 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Peugeot 206 verwarmingslek
Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem, maar het kost me een rib uit mijn lijf om de radiator te vervangen.
Heb je dit op een andere manier kunnen oplossen?

Misschien door de breuk in de leidingen of buizen op te sporen en te solderen of zoiets?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #7467 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Peugeot 206 verwarmingslek
Kijk of het in de aansluitingen van de kachel en de slangen naar het schutbord zit. Deze aansluiting zit ter hoogte van de pedalen (rem, gas, koppeling). Deze hebben ronde rubberen pakkingen die vervangbaar zijn.
Als het te veel moeite voor je is, zie je aan de buitenkant van de motor, aan de bestuurderskant, op het schutbord, de twee verwarmingsslangen. Koppel ze los en verbind ze met een slang. Ik denk dat de maat 5/8 is. Daarmee is het probleem opgelost, maar je hebt hier in Cancun geen verwarming. Het is zeer zeldzaam dat iemand de kachel repareert of vervangt. Het is een tropische sona, afgezien van het feit dat ze duur zijn. Het

levert je geen problemen op, afgezien van het feit dat ze goedkoop zijn, en binnen 20 minuten heb je de verwarming al uitgezet. Als je nu in een gebied woont waar het een tijdje koud wordt, dan is er geen manier om te betalen.

Terug naar het begin, ik noemde de 2 rubbers in de aansluitingen. Dit zou door iemand met ervaring moeten worden gedaan, want het is een beetje ingewikkeld; Het andere probleem is dat de kachel gebarsten of kapot is, dus die moet vervangen worden, er is geen andere manier. Ik hoop dat ik je geholpen heb.:woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.