Ik ga je hier toch antwoorden, ook al zou ik dat eigenlijk niet moeten doen... want eerst heb je een verzoek om handleidingen geplaatst en dan, als je wilt, kun je nog een bericht plaatsen met het mechanische probleem dat je hebt, want nu weet ik niet meer wat ik met dit draadje aan moet!!! hahahahaha.
XUD9DTE motor om de turbo te verwijderen, moet je een grote puinhoop maken omdat hij achter de motor loopt, eerst moet je de motorsteun verwijderen, om de steun te verwijderen moet je de tandwielstangen losmaken (het is raadzaam om dit te doen vanaf de schroef die in het midden van de steun gaat en zo te voorkomen dat de kogelgewrichten van de stangen breken bij het verwijderen ervan).
Je moet ook de twee schroeven losdraaien die het stuurhuis aan de steun bevestigen, het is niet nodig om het stuurhuis te verwijderen, maak het gewoon los, de hydraulische olieleiding die uit de stuurpomp komt en tussen het carter en de versnellingsbak loopt en naar de orbitrol van het stuurhuis gaat, moet worden verwijderd of op zijn minst losgemaakt van de flenzen (het zal moeilijk zijn omdat het voor het grootste deel stijf is).
De motorsteun aan de achterkant van de motor moet ook worden verwijderd, losgemaakt van de twee bouten (horizontaal en verticaal), en ten slotte de zes bouten waarmee de houder aan het frame vastzit. Laat de houder zakken met een krik in het midden, en wees geduldig om te voorkomen dat de remfittingen, ABS-kabels of andere onderdelen die u nog niet hebt verwijderd, blijven haken.
Als u toch nog verder wilt gaan met verwijderen, draai dan de twee bouten van de uitlaatpijpconus bij de turbo-uitlaat los. De rubberen slang die van het inlaatspruitstuk naar de turbo loopt, de olie-inlaat- en uitlaatfittingen en de turbobouten naar het uitlaatspruitstuk komen allemaal onder de motor vandaan.
Met vriendelijke groet.