Zoek MDM

Bulletin

geluid in de uitlaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5589 door handmatig-mechanisch
Geluid in de uitlaat Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een klein probleempje. Ik heb een Daewoo Lanos 1.3 en ik wil graag dat mijn uitlaat een beetje lawaai maakt. Ik wil hem niet vervangen, want de uitlaat die ik heb is cool. Ik wil ook niet dat het een heel hard geluid wordt, maar eerder dat schorre geluid waar we zo van houden en dat ons niet stoort. Ze vertelden me dat als ik de uitlaatdemper een beetje leegmaak, ik een beetje lawaai krijg. Maar ik weet niet of dit door de APK komt. Kan iemand die er verstand van heeft me helpen? Alsjeblieft, ik ben een beetje de weg kwijt. Bedankt, alle meningen zijn geldig.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5600 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Uitlaatgeluid
Hallo Canario DJ, kijk, het is nooit een goed idee om met katalysatoren te rommelen. Deze zijn van binnen van keramiek en komen dan niet door de technische keuring. Er zijn echter uitlaatpijpen te koop (ROARING MOUTHS). Er zijn er die je gewoon op de uitlaatpijp kunt schroeven en je kunt het geluid regelen door eraan te draaien, om het harder of schor te maken. Dit is de beste oplossing.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5610 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, Kikemec. Ik zal het eens navragen bij een speciaalzaak. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5733 door handmatig-mechanisch
Ik raad je af om dit soort accessoires te monteren, want je beperkt de uitlaatgasstroom en je verliest acceleratie. Het beste wat je kunt doen is een sportdemper monteren, je raakt de katalysator niet aan en je verbetert het geluid naar een sportiever, maar niet schandalig geluid: juichen: juichen: