Zoek MDM

Bulletin

Vervang de remblokken achter op de Ibiza, 98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5556 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remblokken achter vervangen op de Ibiza uit 1998
Hé John,
ik heb een A3 uit '00 en mij is hetzelfde overkomen. Als je hebt geprobeerd te duwen en dan te draaien en de zuiger beweegt niet, probeer dan tegelijkertijd te duwen en te draaien. Dat heb ik gedaan en ik had geen problemen. Er is trouwens een tool om dit te doen die je klus een stuk makkelijker zal maken.
Groetjes, en laat het me weten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9097 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remblokken achter vervangen op de Ibiza uit 1998
Hoi John, de zuiger heeft schroefdraad, maar wees voorzichtig met de stofkap, anders scheurt hij. Er komt een groot gat in en als je hem blijft draaien, glijdt hij er vanzelf in. In het begin is het even lastig, maar daarna gaat hij er steeds makkelijker in.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9099 door handmatig-mechanisch
Hoi Joohn, zoals mijn collega's zeggen, moet je de remklauwzuiger erin draaien. Daar is gereedschap voor, maar als je die niet hebt, draai hem dan met een tang erin terwijl je hem een beetje optilt. Succes en met vriendelijke groet.