Zoek MDM

Bulletin

FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #5523 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPS
De eerste onderhoudsbeurt voor de Fiesta TDCI is bij 20.000 km, dus je hebt de deadline nog niet overschreden...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #5524 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPS
Ik sta achter je, Rekoveko

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #5531 door handmatig-mechanisch
Als ik jou was, zou ik het brandstofinjectiesysteem en de sensoren van de auto laten controleren. In theorie zou een diagnosecomputer de foutcode en het aantal keren dat deze is voorgekomen moeten weergeven. Ik denk niet dat het de nokkenas is, zoals sommigen hebben gesuggereerd. Als de motor alleen maar afslaat, is het waarschijnlijk een probleem met de elektronica van de brandstofinjectie, of het nu de regeleenheid, de sensoren of de informatie is die de ECU van de auto ontvangt voor optimale prestaties.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 weken geleden #5562 door handmatig-mechanisch
Nee, de 18.000 km is de kilometerstand die is overschreden sinds de onderhoudsbeurt bij 20.000 km.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 weken geleden #5563 door handmatig-mechanisch
Het probleem zit hem niet in de garantie, maar in de diagnose van de garage. De garage heeft niets gezegd over de witte rook... Soms, zelfs zonder af te slaan, schommelde het stationair toerental lichtjes.