Zoek MDM

Bulletin

FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5564 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPS
Ik denk niet dat het een soortgelijk probleem is als dat van jou, aangezien de mijne start zonder af te koelen. Met andere woorden, hij stopt, en in de tijd die nodig is om het contact uit te zetten en te starten, werkt hij. Ik heb het zelfs wel eens gehad door de koppeling in te trappen zonder te stoppen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5565 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPS
Ja, ik deed het bij 38.000 km, daarom gebeurde het bij 18.000 km.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5575 door handmatig-mechanisch
Er gaat een controlelampje op het dashboard branden. Uit uw uitleg blijkt dat een injector mogelijk openstaat en drukverlies in het circuit veroorzaakt. Bij welk toerental en welke snelheid treedt het defect op? Het zou ook de lagedrukpomp kunnen zijn die problemen veroorzaakt. Het is het beste om een elektronische diagnose te laten uitvoeren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5623 door handmatig-mechanisch
Hallo, kortsluiting.
Het typische oranje lampje op het motorsymbool gaat branden, dat is zo algemeen. Volgens de werkplaats hebben ze alle injectoren, de pomp en het motormanagement (de elektronica) vervangen, maar de storing bleef aanhouden. De diagnosecomputer gaf niets aan, dus zeiden ze dat ze de motor moesten demonteren. Wat het toerental betreft, het overkwam me altijd rond de 100-120 km/u, op de snelweg, dus bij een normaal toerental rond de 3000.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #7670 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re:FORD FIESTA 1.4TDCI AMBIENTE STOPS
Kijk, het idee dat de teller boven de 18.000 km komt, is compleet onwaar. Ik heb de teller boven de 20.000 km gezet en de auto is zo goed als nieuw. Vertel me geen onzin. Ik heb dezelfde auto. En ik denk dat het de brandstofpomp zou kunnen zijn, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar wat wel zeker is, is dat ze je voorliegen als ze je vertellen dat je de kilometerstand overschrijdt.