Beste Megabeat_1;
Uw mening is zeer waardevol, ik denk dat het klopt zoals u het ziet.
Ik kan u vertellen dat ik vandaag de andere voorkant heb verwijderd en dat de schijf onbeschadigd is, maar dat het remblok al ijzer raakt. Sterker nog, bij de ingang van het remblok is het materiaal gebarsten en verbrokkeld. Dit betekent dat nog eens 5 km rijden nodig is en de andere schijf ook beschadigd zou zijn. Hierop kunnen we zeggen dat het niet zo erg is wat betreft het onregelmatig remmen. Nou, dat moet de conclusie zijn die u trekt; de zuiger keert vast iets langzamer terug dan hij de temperatuur kan verhogen, en het is niet merkbaar. Ik zal dat controleren en uit de schijven die ik heb, de beste kiezen, ze corrigeren en er nieuwe remblokken in doen.
Als u tips heeft over hoe ik de remklauwgeleiders kan controleren, die een beetje vastzitten, is dat welkom.
Aan de andere kant wil ik u bedanken voor de ondersteuning die u mij geeft, want wij monteurs staan hier altijd alleen voor. En er is altijd een partner nodig om de gevallen en verrassingen die altijd opduiken bij het demonteren te bespreken en te analyseren.
Een knuffel en bedankt aan iedereen
, CA3SNX.